Sunday morning

Japp här sitter jag fulare än vanligt i morgonrock.
Tänker vara äcklig hela dagen.

40 års fest igår med mig som chaufför vilket innebar att det spilldes ÖL I MIN BIL...
Ska ut vid ett tillfälle där jag inte känner mig labil och aggressiv och lukta i den.
Morr!

Anyhow, jävligt trevligt kalajs med singstar tävling där mitt lag självfallet vann! Mouhahah!
Men somewhere in the house tappade jag mitt favvoörhänge och jag är så deppig just nu.
Jag har ännu inte hört av 40-åringen om hon har hittat det men jag hoppas.
Snyft... kedjor och kors, så förbannat läckert... gaah!
Självklart har jag säkert tappat det ute till och från bilen och the örhänge is gone *snyft hulk*


Fick ett samtal innan från en polare och jag har fått i uppdrag att göra en svart hårdrockstårta (nemas problemas) med en PINUPPA på (lite mer problemas). Jävla utmaning men det ska nog bli bra serru!

Nu ska jag snora vidare (japp, influensa here I come) och lägga mig i nån skum ställning och sova lite

SMELL YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0