RÖVTELEFON!

Ja den är totalt motterfakkad!

Igår började den stänga av sig, trodde jag, eftersom jag fick slå in pinkoden 13 miljoner gånger (nej jag överdriver aldrig)

Idag har den fortsatt så att när klockan ringde imorse SÅ GICK DET INTE ATT STÄNGA AV DEN!!!

Folk har inte kunnat nå mig för pinkoden blockar telefonen hela tiden och jag fick tillslut damp!

Ominstallera och radera allt, med säkerhetskopiering till SD kortet.
Tror ni att det funkade?

NÄ, eller jo, telefonen har inte låst sig igen MEN ALLA MESS är borta. TROTS att de var sparade...Jag får tuppjukk, jag sliter mitt hår, jag ger mig snart ut på stan och nitar nån random som ser ut att vilja ha stryk!!!
Jag hade väl en 6-800 mess i mobilen. Alla sjuka mms, alla hysteriska snuskvitsar... GONE... borta.. KAPUTT!

RÖVHÅL!!!!!!!

Telefonen? Ja det är en HTC legend som nu behagar uppföra sig!

ARNEHÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0