Natti natti

Ja för serru nu ska kärringen lägga sig i tid.
Har slöat hela dan i förhoppning om att bli frisk men det resulterade i att jag
  • tryckte i mig ett halvt rör pringles,
  • drog i mitt fett
  • blev för stunden deprimerad
  • gjorde en sats såna dära bruna utan-namn-bollar (för inte får man säga va dem heter för det finns alltid nån som övertolkar och blir hysterisk och tar illa upp... fånigt, löjligt dubbelsuck)
  • kom på att jag inte hade kokos hemma
  • doppade dem istället i choklad och åt en
  • tyckte inte det var gott för jag hade slickat i mig halva skålen
  • och nu sitter jag här och glor
Produktiv kväll va?
Nu ska jag duscha nana och drömma om svallande fett!

Holã! (eller nåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0