Myser

Sitter här, mätt, fet och svullen. Ser allmänt gravid ut men det är nog bara för att jag är så jävla otränad just nu. Denna terminen blev det ju bara boxning 3ggr. Har/hade ingen motivation så jag tar tag i det *bestämd* efter nyår när nya terminen börjar. Under tiden blir det lite hemma träning som verkar funka för jag gör benböjningar och situps så jag är helt öm i röven.
Men jag dallrar ändå.
Kan muskler dallra??
Vi säger det!
Äny bajs,
Har rotat fram en stoooor, stickad vit lång tröja med lång, hängig fluffig polokrage eller nåt + mina matchande benvärmare och leggings. Fatta hur mysigt det är?
Nu ska det ju bara snöa oxå så kan jag tända ljus och sjungvråla julsånger.
Japp, you heard me! I looong for xmas :)
Och apropå inget, så ska vi göra färdigt kök och vardagsrum denna veckan. Har köpt lite skåp till köket och tapet till vardagsrummet så jag kan fixa sneda hörnan!
Sen är det bara lite lister runt fönstrena, silicon i nederkanten mellan kakel och köksbänken och vóila! Kök/vdr klart!
Fan måste ju spackla/måla lite under fönstrena med där jag missat lite, men det är snabbt gjort. På med gegg, torka, slipa, måla! 2-3 ställen så.
Fan detta kan ju inte vart intressant för er överhuvudtaget!
Men vet ni? Det bjuder jag på, för jag är juuuulmyyyyyys!
Och snart fyller jag 21 ;)
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0