Lördag

Jag kunde inte gå upp idag... vaknade vid 9, somnade om, vaknade vid 10,30 när gubben ringde och sa att de var på väg till flyget, vaknade vid 11,30 igen, och tillslut tvingade jag mig upp vid 12.
Helt galet.

Jag är så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Ändå somnade jag vid 2 tror jag...

Hmm...

Om det nu är nån jävla influensa eller nåt så kan den väl bryta ut så jag blir kvitt den!
Inte hålla på och småfjösa såhär med feber och huvudvärk av och på.


Fukking bajs!


Och jag kan informera om att det första jag gjorde var att städa hela huset. Don't ask why...

Och jag har huvudvärk

Och jag har inte ätit - not hungry

Suck dubbelsuck och shitfuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0