Beslutsångest

Ja, jag fick en jacka av mannen igår.
Och nu har jag ångest.

Jackan i sig kostade 1700kr och jag har ALDRIG haft en så dyr jacka..
NÅGONSIN!
Det är en McKinley från Intersport och den är så in åt helvete snygg.

MEN - behöver jag verkligen en sån dyr jacka?
Är jag ute så mycket? (nej)
Om jag är ute och festar lär jag ju inte våga ha den på mig ifall den blir snodd i garderoben...Ja it happens!
Är jag iväg så är jag ju oftast i en bil...
Så är det onödigt?
För såpass mycket kan jag ju köpa ett par jeans, nån snygg kofta OCH en jacka. (om jag har tur då ;))

Så nu behöver jag råd... ska jag lämna tillbaka den och köpa en billigare jacka?
Den jag har nu är från KappAhl och börjar bli rätt sunkig.
En duffel som är rätt tunn... Tror den är typ 3 år gammal. Men jag klarar ju mig med den, trots den är rätt kall...ARGH!! Hatar beslutsångest...

Här har vi då jackan i fråga... Plz help!

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Du kommer att vara ooootroligt snygg i den !

2010-11-28 @ 22:36:47
Postat av: Gourmetbitchen

:)

2010-11-29 @ 15:02:35
Postat av: Mikaela

Jag hade behållt den! Skitsnygg ju! Puss Lillasyster

2010-11-29 @ 21:03:28
Postat av: Gourmetbitchen

Tack syster! Puss <3

2010-11-30 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0