Nära nära så nära

Mmm... 3 veckor kvar... jag mår illa...

Japp, nerverna har huggt tag i mig! Med en fet jävla svettig hand!

Jag börjar bli nervös...
Tänk så glömmer man bort sig i kyrkan, säger fel, gör fel, fjärtar, snubblar, rapar, spyr, svimmar???
Jag om nån skulle ju lyckas med det.
Tänk så ösregnar det?
Vad gör man då?
Vi måste ju hitta en alternativ plats att fotas på...

Fotografen var här i torsdags, vi åkte en runda ner till Laxvik och DÄR, just DÄR hittade vi ett perfekt ställe...
Han knäppte av några snabba bilder och shit va fina de blev.
Inte trodde man att man kunde se normal ut på bild :)
Iof blev det en dubbelhaka men den får jag se till att inte få med när det väl gäller.

GAH ALLTSÅ!

Måste fixa pass, färga håret, provsminkning på onsdag, åka till lokalen och mäta, prova tårta, fixa dekorationen och fixa maten... OCH JA, spriten såklart... sen e det dags!

aaah jag spyr...
*tugga tugga tugga*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0