Maj

Shit va tiden går snabbt.

Nu är det mindre än 5 veckor kvar.
Jag tränar stenhårt, upp till 4ggr i veckan.
Man märker att det ger effekt men det är inte tillräckligt ännu.
Jag har lyckats tappa några cm runt magen, 0låren och runt rumpan.

Det måste jag ju va nöjd med... MEN... det är långt kvar till mitt mål.

Att kunna springa utan daller *asg*

Det är ju fan att vi qvinns ska ha så jävla mycket underhudsfett *drar i det och svär åt det när det ligger där och garvar åt mig i brallan*

Nåja, så länge jag kommer i klänningen och inte ser ut som en strandad val i marshmallow outfit får jag va nöjd.
För vem bryr sig om 100år :)

Det är ju egentligen inte det viktiga, utan det viktiga är varför vi kommer stå där framför varandra och inför vänner och familj

:)

Bjussar på en liten smygis:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar fett mycket till denna dagen!

2010-05-03 @ 19:06:33
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: P

Mii tooooooo :)

2010-05-03 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0