Torka

Det är mycket "going on" nu...

Jag försöker att ta mig bort från vissa ställen för att orka fokusera på saker som är viktiga.
Jag har ingen energi och ingen lust, det jävla stället suger musten ur mig!

Tror ni att jag fått bevlijad semester än?
Bröllopsresa? Varför då? Varför ska du ha ledigt för det? Vet du inte att det är den största försäljningsmånaden?

Jag ansökte i januari... behöver jag säga mer?

Shit, jag har noll i energi, totalt tom...
Söndagar är inte kul alls, fruktansvärda, för jag vet att jag ska dit imorgon.
Suck...

Nåja, nån som har en stor fet custombygg raggerbil att låna ut för några timmar?
Krav:Fet, mullrig, gärna V8+, bra skick och rock'n'roll som fan!!!
Det måste vara möjligt för moi att posera på huven på den ;)

Any tips is interesting! ;D

Nu ska jag fortsätta jakten på smycken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0