Spy

Ja varför kan jag inte bara få spy?

Har mått illa i över en vecka nu...
Tar typ 3-4 tuggor mat och mår sedan så kräkilla att jag vill gråta.

Enda jag kan få i mig är citronvatten och redbull???

Och NEJ, jag är inte gravid!

Är detta stress månne?

Iaf, fick hem klänningen i fredags.
När jag var där för provningen i måndags och insåg att klänningen satt som en smäck, tackade jag för mig och bad att få hämta den efter några dagar då det var några små finjusteringar kvar, så TAR DOM BETALT!?!?!
700kr för att fått lagt upp den och justerat topen!

Om man lägger 6500kr för en klänning ska väl fan det ingå?
Jag är 1000% säker på att de inte informerat mig om att de skulle ta betalt för det.
Inte ens när jag var där och prova den andra gången inför justeringarna sa dem något.

Jag känner mig... sur...blåst...och framförallt bitter då jag skulle lagt de pengarna på smycken till the wedding!

Apballe!!

Jaja, här kommer bilder på smyckena som jag ska ha.
Kommentera gärna :D

Miss Dee - Bergen





Miss Dee - Djursholm



ELLER

Miss Dee - Roma



Miss Dee - Napoli




ELLER:

Miss Dee - Cape Ferrat




Bilderna lånade från http://blingit.se


Help!?


Kommentarer
Postat av: finaste

Roma o Napoli klart snyggast!! Låter som Pizza!!??? =)

Låter som om du lider av magkatarr.

2010-03-21 @ 23:16:58
Postat av: P

Ja jag håller nog med där :)



Magkatarr? Absoulut! Har druckit proviva i två dagar nu och jag mår inte illa längre TA I TRÄ

2010-03-22 @ 19:34:49
Postat av: finaste

Testa ta Valerina annars, lugnar nerberna lite. Sen finns det ju alltid tuggtabletter som samlar ihop magsyran.

2010-03-22 @ 23:08:34
Postat av: P

Ja lugnande hade suttit finfint!

2010-03-23 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0