Längtan...

...efter nytt jobb driver mig till vansinne...

Idag fick jag sätta mig på händerna för att inte "go berserk"
Jävla idiot till att trigga en.
När man kommer till jobbet är inboxen full av massa idiotiska och totalt meningslösa mejl.
Frågor ställs som han vet svaret på, eller så är det helt enkelt så att **** är senil!
Nedvärderande undermeningar och gliringar... SPY!!!

Jag var jättemogen och raderade... ALLIHOPA!
Så jag gick ner till samma nivå... idiotiskt jag vet... men bättre det än att få psykbryt och göra något dumt!
Totalignorerade honom!

Som han säger:"Mail som innehåller personliga frågor/relationer raderar jag för att ni är för fega för att komma personligen och se mig i ögonen" (Dvs att han raderar de mail som skickas via vårt semesterförfrågningsprogram!)
Jag översätter detta"-Jag vill inte att ni mailar mig, för då finns det bevis för alla hot/kränkningar samt frågor som ni tar upp, och då kan jag inte förneka allt jag säger och gör"

Kanske därför han krävde att jag skulle ta semestern muntligen med honom och att han efter snart 3 månader fortfarande vägrar ge mig besked...

Normalt??

*Andas*

Planeringarna i övrigt går bra.
Väntar på svar från inbjudningar, lokal är bokad, tysklandsresa planerad, klänning uppsydd, skor inköpta, ring beställd IDAG :D:D:D, smycken kikar jag fortfarande på, prällen kommer hit den 21:e, Ullaredsdag måste planeras in för duk/dekoration/glas dag, fotograf bokad, bil - inte än, musik - på G... and so on.

Shit alltså :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0