Söndagsångest

Japp, bakfyllan glor på mig medans den sparkar mig i huvet, knyter feta knutar i magen, häller iskallt vatten på mig och varvar det med att elda under fötterna, garvar åt mig och gör mig ful.

Tack för det liksom!

Iaf hade jag och pussyfart det skitkul ute igår, och antalet cider/öl/groggar som dracks fick precis plats på två uppsättningar händers fingrar...hrm...

Vi var iaf överlägsna på dansgolvet och svetten skvätte!

Men imorrn är det tillbaka till den väldigt skumma, och otrevliga plats där jag spenderar många timmar i veckan.. blärk!

Tur att man har annat att tänka på för att distrahera sig från skiten :D

Nån som har en gitarrist som kanske kan tänka sig en liten stunds spelande om några månader? :D :D :D

CALL ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0