Söndag

Bläh!
Jobba imorrn...och min förkylning har precis börjat lägga sig lite.

Suck.. sov 12!!!timmar inatt men vakna typ varannan timme av att man antingen är täppt i näsan, kissnödig eller varm!
Kul...

Så här sitter jag, trött, ofräsh och smått tjurig!

Kan inte nån skänka mig några mille så jag kunde ta mig ifrån "stället", bjuda mina vänner på en extremshopping, lyxa till "the party" om några månader, starta eget litet företag och starta ett till katthem för alla små pisemisar som idioter slänger ut vind för våg... MORR!
Och det som sägs att "en katt klarar sig alltid" är bullshit! Fy fan alltså!
Vissa människor ska fan inte ha djur!!!

Så, dagens bitchfit är klart!

Nu ska jag gå och snyta mig för 328 gången idag!

POOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0