Poker

Yeah you heard me.
Jag spelar poker!

Dock går jag inte plus, fattar inte.
För några år sen va jag ju bra på detta?
Hrmf, måste ju se till att få grepp om detta nu så jag kan bidra lite till kassan :D
Tänk om man står utan jobb, då är det ju bra med extra klirr!

Anledningen till tankebanorna är att jag ska in till ett visst kontor och begära semester för 2,5 vecka i Juni.
Förra året sa nämligen "det" att "Ingen får vara ledig i Juni mer, så är det!"
Inte för att det är en särskilt stressig månad, utan för att det är något han har fått för sig för att kunna "styra" mer.
Allt han kan sätta sig på tvären över, ja tro fan att han gör det.
Ni vet, han äger ju vår obetalda fritid...

Anybajs, får se hur det går.
I värsta/bästa fall går jag väl ut därifrån med ett papper i näven istället för en godkänd semester.

Men vet ni vad, då tänker jag fanimej hjula ut!
För så vitt jag vet finns det inga belägg för att säga upp någon/tvinga någon att säga upp sig, för att denne önskar semester...

Så vi får la se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0