Handpenning och jagande

Ja så var det igår,  innan snöyran började...

Jag + syster + vapendragare var iväg på jakt.
Kl 11.00 stod en nervös "to be" i dörren till affären och spanade.
Vi gick in, tjejerna fick ett uppdrag att välja ut 3st per skalle som de trodde kunde passa mig,
och jag fick jaga själv.

Resultatet blev sisådär 10-12st potentiella plagg.

Efter massa "åååh" "snörvel" och högljudda suckar där tillochmed personen i fråga fick ett myspirr genom kroppen och en vätskeansamling i ögat, slog jag till.
Handpenning lades och bytet hämtas på lördag.

Tänk... fniss... att jag skulle finna bytet samma dag.

Experter har sagt: "Ta god tid på dig och prova mycket. Köp inte med en gång utan leta länge".
De skulle förfasas över mina snabba beslut... iof 2,5h men ändå :)

Det är ju säsong snart och listan behöver bli kortare
Byte -  Check :)
Lokal - ev. check
Datum - Check



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0