Gott Nytt

Jag känner att jag lägger mindre och mindre tid här inne.
Har en del i görningen som tar min tid :D
Inte anade jag att det var så mycket att fixa...
Men nu börjar listan kortas ner och saker börjar falla på plats

Lokal är förmodligen fixad, även fast vi ska kolla annat just in case.
På måndag är det dressfitting ;) för både mig och systrarna <3

Gubben tar det lilla lugna och stressar inte som jag.

Iaf, nyårslöfte...

Jag har 5 månader på mig att droppa 8 kg och tajta till mina biceps, triceps, lår och abs.
Skulle inte skada att bli av med backfattet och pumpa rumpan lite :D

Schema som följer:
Mån/Ons/Lörd - löpträning (börjar med 4km)
Tis/Tors - Boxning! YES ÄNTLIGEN, som jag längtat :) :) :)

Kost:
Regelbundna mål, 5 om dan - spara in på kolhydraterna - smoothies till mellanmål med färsk frukt och ingefära

Chips/Godis/Läsk/Vitt bröd/Pizza och annan skräpmat = BIG NO NO!
 
Nu jävlar ska man bli tight as hell!



Här är mitt mål


Bilden lånad från http://fitnessformammor.blogspot.com/


Rock n Roll mthfckr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0