Boxning

Så jävla härligt!!!

Varit på första boxningsträningen på ... hmm ska vi se... sen -02.
*saknat*
Så härligt det var att kliva in i lokalen.
Se alla härliga människor stå och frusta, sitta och linda händerna, stoppa i tandskydden.
Och lukten, det är något speciellt med den... jag känner mig liksom... hemma!

1 ½ timmes slit och ren lycka.
Jag hade lite svårt att få koordinationen att sitta i början men efter en timma släppte det, slagen blev hårdare och hårdare, fötterna rörde sig snabbare och tekniken började hitta hem igen.
Det roligaste var att en av tränarna tittade på mig och sa - Men du, jag känner igen dig. Du har tränat här innan?
"-Jaa men det var nog 8 år sen"
"-Jag kommer ihåg dig, du hade en FBI tröja"

Hehe underbart!
Man satte lite fotspår i lokalen ändå. De undrade om jag flyttade eftersom jag sluta helt tvärt...hrm.. -nä...
Sen var det att slå lite på mitsarna med tränarn och öva tekniken.

Ja det var helt undebart!
Och jag är helt färdig, på ett förbannat skönt sätt!

Och imorrn... kommer jag inte kunna gå alls...

*ouch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0