Oh dear...

Halv 4 imorse bestämde sig grabbgänget (gubben hade svågerträff) att bege sig hemåt.
Då hade redan gubben i fråga sovit några timmar och jag fick underhålla fylltrattarna ;)

Jag var inte så illa jag heller.
5 cider, två öl, en grogg och smutt med ÄCKELWHISKEY...SPY... och jag var king of the world.
Snabbt sprang jag runt i huset, vicka på röven till "Ragga Runt" medan jag röjde efter smågrisarna.
3kg kycklingvingar blev endast 8st små kvar.
2kg pommes blev typ 2-3 nävar kvar.
5 grabbar som åt och drack som små grisar... haha... skönt att man var hemma hos polaren då istället.
Vilket jävla röj det måste ha varit här.

Nåväl...
9,30 vaknar jag av att det sitter nån elak jävel i nacken och sågar mig i huvet inifrån.
Jag svor och spotta lite, hasade upp i köket och drog i mig en "dubbel". (treo för de oinvigda)

Drog mig i en halvtimma till medans den trötte diskade undan katastrofen som jag lämnat på diskbänken.
Ja röjde ju endast bort det från vardagsrumsborden och ön.
Ville ju inte va så taskig att ta bort nöjet helt och hållet från att städa för gubben lille ;)

Dagen har då bestått av treo, mackor, treo, vatten, ost, vatten, oboj, sen en middag ute och nu sitter jag här.
Hur snabbt gick inte denna helgen då?

Tycker på allvar att man ska införa 4 dagars helg och 3 dagars arbete istället.
Tis - Tors = Jobb
Fre - Mån = Helg

Vilket parti ska man rösta på för att det ska bli så?

Nä, nu ska jag ta och däcka

Pooperino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0