Long time no see

Ja jag får la skriva några rader här då.

Precis kollat färdigt på OS finalen i Curling! Ställde mig upp i soffan o vråla när sista stenen åkte in. SÅ snyggt!
Jag, freak? Nähä ;)

Passade på att träna i Torsdags efter några veckor med feber och krämpor.
Tog det lugnt men har ändå såpass mycket träningsvärk att jag nästan gråter lite om jag nyser.
Vi blev fotade också under träningen.
Ska ta och snoka reda på om jag lyckades hamna på bild.

Såfall åker den upp här (om jag såg snygg och proffsig ut då såklart ;D)

Börjar bli stressad nu, målvikten/måtten är en bit ifrån och jag får kämpa järnet om jag ska kunna sprätta runt i bikini i sommar.

Menmen, skam den som ger sig!

Dags för lång powerwalk nu och sen, smooooothie!

SEEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0