Kallt!!!!

Jävlar i gatan va jag fryser!
Har max på alla element, snoret rinner, har stickade sockar med fleece på och ändå...KALLT!!
Ogillas!

Men så tittar jag ut och ser allt det vita härliga och blir på myshumör! Vill akut ha en öppen spis att elda i, ett stort fluffigt fårskinn att ligga på och lyssna på spraket från brasan... ååh.. ge mig!

Eller vänta, ge mig drömvinsten på 81 mille så jävlar ska jag skaffa en öppen spis! ;) med tillhörande nytt hus :D

Kom på att jag måste ha nya vinterskor! Det lilla jag var ute igår fick mina fötter att förfrysa, NO I'm not kidding. Jag sov med SOCKAR på inatt, jag, sockar, i sängen. Fattar ni problemet???!!! Illa!

Funderar starkt på att åka och handla lite julklappar imorrn, och ja, jag behåller jackan :) och julklapp till mig är dessa:
Mod. 47, ROOTS
eller dessa
Mod. 48, ROOTS
Vad tror ni? A little help plz?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0