Nails

Nya naglar:)



Aj löööv them.
Hon är för djävla bra Titti alltså :):) Puss på dig!

Det behövs livas upp lite, för idag har varit fruktansvärt!

Rök ihop med *idioten* och förklarade ännu igen att jag inte hinner med hans projekt om rapporter hit och rapporter dit om jag samtidigt ska serva kunderna.
Vi är underbemannade så det skriker om det men ändå ska vi hinna med allt på 8 timmar?
Vakna upp ur den jävla dimman!!!

Jag har inte erfarenheten av att sammanställa statistik över hur företaget fungerar, och allvarligt talat, ska jag springa och skriva säljresultat på en whitebord 1 gång i timman när HAN har tillgång till samma information.
Är han totalt bortkopplad från all verklighetsförankring?
Finns sunt förnuft inte?
Ska man inte måna om personalen som sliter röven av sig för att serva kunder och få in pengar till företaget?
Mår inte förtaget dåligt om personalen mår dåligt?
Är det inte personen som äger och driver ett företag som ska göra planeringen över detsamma?

Ibland undrar jag va fan detta är för ett jävla dårhus man befinner sig i???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0