Mätt och trött

Se på f-n!

Här har man blivit våldgästad hela dan.
Först droppade marschalken in med lite blommor som muta mot att få våfflor.
Det funkade...

Sen droppar M2B's barndomskompis med bihang in och vill ju självklart också kalasa på lite våfflor.
De hade med sig grädde och glass, för det hade jag ju inte hemma... smart av mig - jag bjussar på våfflor - oj - har vi inte grejjer till det? - kan ni köpa med er?

Ha ha!

Sen kommer söstra mi och det är weddingplanning i full gång.
Brudbukett - håruppsättning - ingångsmarsh, hur ska jag göra där? osv osv
Hem åker hon imorrn :( Jaja, får se henne om 8 veckor igen :))

Nu är man nyäten - middagen var kyckling i lergryta med currysås och jasminris - RAAAP!

Svullot Moi ska nu inta ryggläge i soffan och inte röra mig en millimeter, behöver jag kissa får jag väl använda ett sugrör och en flaska...

Slänger in en liten bild på mig och söta bror för nån midsommar sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0