Kul natt...

Eller inte!

Vaknar varje timma typ av att halsen är helt uppsvullen.
Gör apont att svälja och kl. 5 får jag gå upp och ta en halstablett, zy nånting.
Men den ska man ju suga på till förbannelse och rädd för att lyckas kväva mig själv med den om jag somnar, spottar jag ut den på nattduksbordet.

Somnar efter typ en halvtimma och vaknar sedan med jämna mellanrum.
Kattfan skulle ju ligga precis där jag ville flytta mina ben till, hela tiden!

Tydligen trodde M2B att jag var en fluga inatt, för han var irriterad som fan.
Det hade förekommit massa "flugsurr/ljud" och han hade viftat som en idiot för att bli av med flugkräket.
Efter ett tag tyckte han det var konstigt att flugan lät likadant hela tiden.
IT WAS ME!!!
Jag väste/pep/surrade när jag försökte andas.

Me ist fly!

Stackarn...


Så nu gör jag lite frukostbullar, blev inga igår, hade ciabatta i frysen :D
Så ostfranska/vallmofranska penslade med vitlök står just nu i ugnen och jäser.
Jag hoppas iaf att dom reser på sig, dom lyckades bli platta när jag gegga vitlök på dom.

Fakk!

Idag? Jag ska göra INGENTING! Det är synd om mig och jag ska ligga och äta popcorn i soffan heeeeeela dagen.


UPDATE:

Bunbun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0