Jaaaa!!!

Tränade idag :)
Helt underbart!

Halsen var bara liiite öm och skum (känns som mandlarna exploderar när jag gäspar) så jag låtsades att jag mådde helt ok, vilket jag igentligen gjorde, förrutom halsen då...

Körde på som vanligt och päronbollen hade till min stora lycka kommit upp :D :) :P

Där stod jag i nästan 30 min och bara banka och banka och banka och... you know the rest!

Och nu är jag såååååå avslappnad!

Helt underbart!

Och btw, ringen har kommit idag :)
Ska åka och hämta den imorrn innan jag eventuellt sticker på ett Mary Kay (??) homeparty och blir brudsminkad.
Don't ask, men nån måste ju fixa denna nunan innan den kan bli förevigad på bröllopsfoton



BTW... det händer grejjer imorrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0