Utan rubrik

Idag ska jag spy galla

Håll i trasan, nu jävlar spyr vi!

DU, du vet vem du är.
Din jävla tölp!
Du tror att du motiverar folk med glåpord och förtal
Du skriker och hotar för att få din vilja igenom
Du säger en sak, menar en annan, och blir förbannad om man påtalar det
Du är hatisk och förtryckande
Du är självcentrerad och tror att världen kretsar runt dig
Du är nedvärderande
Du är som en stor fet jävla böld i röven
Och det läskiga är... du tycker att du är så jävla bra!

Men jag har lite information till dig, DET ÄR DU INTE!
Du är en feg, jävla skit och förr eller senare hoppas jag att du inser vilket kräk du är och vilken otjänst du gör både dig själv och andra genom att vara det ärkesvin du är!

Jag vill inte slösa någon energi på att gå runt och tycka illa om dig men det är förbannat svårt att bortse ifrån!
Du gör mig illamående!

Men vet du?
Den dagen jag inte gör det jag gör nu och gör något annat istället (Jävla IT policy) så ska jag ta och tala om ett och annat för dig, och då bör du nog fan sitta ner för jag tänker fanemej inte skräda några ord!

Låter denna vackra bild tala för sig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0