Ja...

...jag vet att jag inte uppdaterat här på länge.
Men so what, hur många är ni igentligen? 3?

Jag är så fullständigt nere i skorna nu att jag är ett skal av mig själv.
Enda tiden jag kan vara mig själv och försöka slappna av är fredagkväll till lördag eftermiddag.
Sen så går jag i dvala igen.

Frågan är hur bra detta är för kroppen?
Att stressa sig till så den milda grad att man tillomed börjar tappa hår??
Jag trodde det var vanlig "fällning" men fick infon att det var ren stress.

Sedärja!

Är du nöjd nu ditt *** jä**la *** ***** r*v*l`?!

Eller det är ju inte ditt fel kanske att du far runt som den **** idiot du är?
För det är ju inte ditt fel att "vi" är värdelösa...

Suck!

Fattar inte att man tar den där skiten... men vad ska man göra? Läget ser ju ut som det gör och man behöver trots allt mat på bordet...

Tro mig, jag försöker ta mig ur det.
Men det är stiltje... stiltje FAT ASS BIG TIME!

Idag sa jag till en kollega att om "någon" anklagar mig för att inte sköta mitt jobb, att inte anstränga mig, då ska jag f-n be honom fara långt åt --- och ta mina grejer och gå!

Kan säga att han såg rätt paff ut!

Men vadå?
Varför ska jag tiga?

Jag är totalt less och om jag står utan jobb så FINE!

Troligtvis kommer jag sakta men säkert bli människa igen då...


Kommentarer
Postat av: Zombie

I'm here!



2009-09-04 @ 13:38:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: P

Stor Pöss SIS!!! :)

2009-09-04 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0