Städa...

Nu har jag städat HELA HUSET, och jävlar va här såg ut.
Det tog mig 2 timmar att dammsuga, diska, plocka, torka av och torka gold, dammsuga soffa och stolar (jävla katthår).
Så när jag var klar 13.45 var det dags för FRUKOST?!
FRUKOST?! Kvart i två???
Helt jävla sanslöst!

Jaja, nu har jag tryckt i mig två mackor och sitter o stör mig på Hollywoodfruarna, jeeeses säger jag bara.
Rätt pinsamt!

Men hycklare som jag är skulle jag gärna sitta på mulitmiljonförmögenhet, ha personlig tränare och bara göra sådant jag tycker är roligt.
Jag skulle skämma bort mina nära och kära, njuta av tillvaron och ta tillvara på varje stund.
Se till att de jag tycker om har det som de behöver.

Men det första jag skulle göra skulle vara att be en viss översittarj-vel att fara så långt åt h.... som det bara går!
Och jag skulle filma när jag gjorde det och lägga upp på YouTube så alla får se vilket rövhål han är!
Kanske skulle det gå upp ett ljus i den tomma skallen och han skulle få ett mänskligt beteende...

HA!

*Ibland måste man bara få drömma*

BTW, nu är badrummet snart klart :D

Bilder kommer när vi svabbat av det och ställt iordning allt

Toodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0