Shopping

Lite spontanshopping blidde det idag!
Var så jävla irriterad efter jobbet och kände att jag behövde få ut frustrationen genom kortet ;)

Blev ett linne med nitar och ett häftigt hårband i form av två läderflätor! Mohaha! Blir skitsnyggt till mina skinnisar 'yeah'

Dock hittade jag inte det jag letade efter...

Är ute efter en snygg, fluffig, vit, stickad tröja med stora svarta knappar.
Fix idé, jag vet!

Men jag har fått en inre bild av att det blir jävligt snyggt till skinnisarna :D

Ooooh nu hittade jag på gina!!!

Hmm, ska jag köpa nu med en gång eller åka till butiken imorrn!
Fan va jag blev hång nu!
Vill ha!

Känns som om man skulle ta o unna sig det.
Men jag har unnat mig en hel del på sistonde!

Kan det va så att jag blivit shoppingberoende för att rensa huvudet från all skit?

Mii löövs clooothes!


Kommentarer
Postat av: em

åh shoppa :)

2009-10-02 @ 20:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0