Nu ni

Bär det av...

5 arbetstimmar kvar, sen ska jag traska min väg och bli uppköttad av diverse tilltyg...
Tänkte få med ett litet inlägg då jag troligen kommer behöva hjälp av polarna att uppdatera här.
Men så gött, jag kan sitta och domdera och de får skriva så fingrarna blöder.
Jag tvingar dem att fota massa sjuka saker till min enastående blogg *flin*
E jag så elak tänker ni?

Jag har inga svar att ge ;)
Var och en får väl bilda sin egen uppfattning men en liten gnutta elakhet kan hoppa fram ibland.. eller ja.. en stor då :D

Nä men för att vara allvarlig, jag är faktiskt äckligt nervös!
Om jag får en spruta i armhålan tuppar jag av!
Vaddå? tänker ni, det är väl inget.

Men hör ni? SPRUTA i ARMHÅLAN?!?

*ryser och spyr en skvätt*

Nä ni! Nu e det dags! Får väl vinka med vänstern sen då...

Kommentarer
Postat av: Niklas C

hur var det, fick du spruta i armhålar

.... eller, svara inte här förresten, slkriv ett nytt inlägg, så att VI åxå VET !!

2009-10-25 @ 23:20:01
Postat av: Zombie

Var är de sjuka bilderna? ;)

2009-10-26 @ 22:45:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: finaste

får man fråga vad du gjort? :)

2009-10-28 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0