i.d

Ja då har man fallit för I.D sminket då :)
Jävligt bra men jag har svårt att få det att hålla hela dan, gör säkert nåt fel.
eller inte.. jag felar ju inte.. vad är det?
Det glömde jag ju... *doh*



And the resultat is naturlish as fakk!


Men dahm va trött jag ser ut? Så blire när man jobbar på *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*
*spyr i munnen*


Anybajs!
Nu är badrummet på sluttampen.
Min flitiga gubbe kaklar as we speak och jag hejjar på från kontoret.
Ja va fan, skulle jag kakla? Det skulle ju lossa rätt som.

Jag i duschen: "KNARR" "HÖH?" "PANG" "SLADD" "DUNS" "-SATANSJÄVLARÖVSKIT"
Vad hände? Jo jag fick en stor kakelplatta i huvet, försökte lite smidigt gira undan men istället halkade och landa på röven rakt i golvbrunnen och sögs fast.

Ett relativt tänkbart och mycket troligt scenario som lätt skulle kunna inträffa så thats the reason for Mi not kakling!

BTW...

Är det bara jag som tänkte att det stod något helt annat när jag såg denna paket?


Kommentarer
Postat av: finaste

Jo! Kukkorv!

2009-10-05 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0