Sjukt!

Det är inte försvarbart att må så här dåligt! Det är människoplågeri! SICK I TELL U, SICK!!!
För att inte riskera att väcka anstöt med ett foto av mitt fruktansvärda skick kommer här istället en tecknad dito!
För allas säkerhet rekommenderas nu skyddsglasögon med solfim för maximalt skydd! Även spypåse bör finnas inom räckhåll...



Hoppas detta kan symbolisera mitt fruktansvärda oskick och uppmuntra till total avhållsamhet från alkohol och annat trams!


Fy fan va härligt ironisk jag är!

Men det får jag vara för det är synd om mig för att jag är bakfull och blev itvingad massa sprit.
Helt försvarslös var jag min stackare och jag har aldrig annars nyttjad denna vidriga alkohol. TVI TVI TVI!

JA det är synd om mig!
JODÅ!

Nån som kan köpa lite kinamat och komma hit med pronto? Jag behöver göda mitt fläsk, det vrålar ut sin hunger och dallrar hungrigt efter räkchips.. OII OOIII... OIIIIIIIIIIIIIII..... hör ni det stackars magfettet?

Dagens goda gärning... köp kina mat till stackars, försvarslösa mig!
En nummer 10 tack!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Du & din schprit!



Att du aldrig lär dig. ;)

2009-03-02 @ 15:52:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Sis

Nu förstår jag inte riktigt ;)

2009-03-02 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0