Nåt kul att göra

Förrutom allt vilande som jag försöker mig till trots det inte går så bra, för jag inte kan släppa jobbet i skallen....
så hittade jag ett litet kul test hos Sandra :) Ja jag snodde det! HA ;)

Iaf

Såhär går det till;
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
HAHA, du ÄR fan lik Posh Spice ;)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! (passande hahaha)
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Brasiliansk vaxning!
4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Vb:Titta!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
En man knackade på en dörr och en kvinna öppnade.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
Du kom hem som du skulle antar jag!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? 
Natti natti
8. Vad vill du höra mest av allt?
Ska ju fan upp imorrn!
9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Nu skiter jag i det här!
10. Vad var dina allra första ord?
HAHA!

----------------

Vad fick jag ut av detta?
Inget...
Men jaja! Alltid roar det nån *flin*

Najt najt, don't let the bedbugs bite


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha ha! asg DEn var ju bäst: "Nu skiter jag i det här!" SÅ klockren, hi hi

2009-03-27 @ 11:26:33
URL: http://minimaltes.blogg.se/2prinsessor
Postat av: P

HA HA HA ;)

2009-03-27 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0