Kladdkaka

Fick ett dille... Blev GRYMT sugen på kladdkaka.
Så jag slängde ihop en med after eight, frysta hallon & blåbär, finhackad chili och marabou mörk choklad!

Så nu står den o geggar sig i ugnen och jag slickar ungsrutan i ren frustration över att den inte är färdig!!!!
Me want.. me lööööv kladdkaka!

JA JAG FÖRTJÄNAR DEN!

... jag har faktiskt gungat fläsket i en låååång powerwalk i morse INNAN frukost...

Och på måndag skriver jag in mig på TK.. YES! Beach 2009 here I come!!! *med mitt vita underbara fläsk*


Uppdatering för att jävlas:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh då kan vi köra ett pass ihop gammelfaster! ;) Nä tycker du är väldigt ungdomlig för din ålder haha!

2009-03-09 @ 16:35:20
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA! Det roligaste är att jag först skrev "attans ska inte kommentera sånt här vill ju faktiskt ha julklappar i år" HAHA äh du ser ju jätte ung ut förfan! Om jag inte kännt dig hade jag gissat på 23 och det är ärligt med eller utan julklapp hihih

2009-03-09 @ 18:03:23
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud va äckligt ;O

2009-03-11 @ 19:26:02
Postat av: P

Ja det smakade nåt så fruktansvärt ... ;) GOTT ;)

2009-03-12 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0