Jahaja

FY FAN VA JAG BLIR ARG!!!
Har precis suttit här och skrivit längsta inlägget någonsin och så FÖRSVINNER DET!
Så jag för börja om från början!
Skitkul! Motivierande! SHIT!

Oh well!
Gårdagen var ett enda jävla töcken.
Jag mådde som en överkörd och analpippad grävling!

Anledning?

Jag hade kommit hem och slängt mig på soffan efter en jävla massa ÖVERTIDSTIMMAR som jag inte får betalt för!!!
Då inkommer ett suspekt samtal från Bella!
- Festa?
- Men jag är trött!
- Jag spelar musik som fan här i bilen och blev sugen.
- Jaja skynda dig då!

1 Minut senare står jag i duschen och 25 minuter senare är jag en färdigstylad rocker pingla!
Skinnbrallor - CHECK
Sotad make up - CHECK
Läcker top -  CHECK
Minst en urdrucken cider - CHECK

Precis när jag kommer ut från dass kommer Bella med "taxi" på uppfarten.
Sicken tajming, kvällen såg ut att bli perfekt!
Tills Eddie Meduza och MR Tequila kom fram.
Drinkar varvade med Tequila och massa vrålande = Vi drog in till stan till något skumt ställe med medelålder 50 där det var karaoke.
Big misstake! Våghalsiga mig skulle ju självklart sjunga! Högt, skränigt och full som jag var kunde jag inte texterna till låtar som jag vanligtvis kan utantill. Smart!
Nåt pucko som jag tydligen känner filmade alltihop och hotar med att skicka detta till  mig.
Det har ännu inte hänt.
Jag och Bella hamnade på nån suspekt efterfest där folk spillde öl överallt och vissa krälade på golvet och en satt rakt upp o ner och sov.
Efter en timma fick jag nog och tog taxi med Bella hem.
Klockan 05,30 dundra jag in i huset och lämna spår av kläder efter mig och det ÖVERALLT.

När jag sedan vaknade typ 3-4 timmar senare mådde jag kanonbra, troligtvis för att jag fortfarande var full...
Tills kl 14.30 då mitt huvud kollapsade och exploderade och min kropp frågade mig va i helvete jag sysslade med.
Frossa, yrsel och någon som tydligen ville såga sig ur huvudet på mig.
Med antalet treo i kroppen valde jag att däcka i sängen, kallsvettig och skakande. Övertygad om att det var kört för mig!
Då knackar det på dörren och Fredrik kommer.
Han och sambo beslöt sig för att RENOVERA!! efter dom hade hånat mig en stund...
Sågande, bankande, smällande, hasande och högljudda gapskratt följde. TACK för omtanken TACK!!!

Jag var inte människa resten av den dagen kan jag säga...
Men idag mår jag bättre och jag ska ALDRIG dricka sprit igen!

Dock har min ångest kommit ifatt mig, som jag har förträngt.
Jag ska åter DIT och jag känner att jag måste därifrån och det snart.
Nu har detta börjat gå ut över dom jag tycker om, och det är inte rättvist mot varken dem eller mig att jag mår såhär.
Jag har blivit likgiltlig och kall. Totalt motivationslös och deppig.
Men jag håller på att ta tag i detta. Måste ta mig igenom två dagar till sen ska vi se vad som händer.
Händer det inte något då så vet jag faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Ni får hålla tummarna för mig...

Nåväl, jag ska inte tråka er med sån där skit nu.
Här kommer fyllebilden no 1.


Kommentarer
Postat av: finaste

Kan fan inte låta bli att garva åt dig. Trots att du mår dåligt så verkar du ändå fortfarande vara den där totalt urballa typen, iaf vissa stunder på helgerna. Oavsett vad som händer efter de där 2 dagarna så håller jag tummarna för dig. Raap från en annan bakis:are. Tänker på dig.

2009-03-22 @ 15:57:12
Postat av: Anonym

OMG syster du är störd :D

2009-03-22 @ 16:37:16
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ska ni ha ;)

2009-03-25 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0