Jag gick emot mig själv...

Och köpte en rööööööd :)

Jag stod i EN TIMMA och till och med frågade kunder som gick förbi: -Vad tycker ni, vilken passar mig bäst? Vilken är jag snyggast i..." and so on och vet ni vad.. alla sa rött! Den svarta var faktiskt inte så het som jag trodde. Baksidan var liksom glittrig?!?!?! jag stod och försökte blåsa bort dammet på telefonjävlen innan jag insåg att det var GLITTER!!!

Nä.. där bestämde jag mig.
Vafan jag har haft svarta mobiler i 3 år nu så wattafakkadakk! Och den är jävligt edgy!

Det var ju inte meningen att jag skulle köpa mobil idag. Det var imorrn. När den svarta skulle komma in som jag skulle köpa...

MEN detta är min gubbes fel, han skulle ha ny idag och då var ju jag oxå tvingad!!! till att köpa en ny... Annars skulle jag få leka med hans hela kvällen.... HRM.. hhahahhaa tolka som ni vill ;) :P

Så hade ju Siba precis fått in den svarta som givetvis var 3 låst...
Fattar inte varför dom envisas med det? Så jävla korkat! De är troligtvis de enda operatörerna som gör det nu.
Vad är problemet 3? Tell me?!

Anybajs, jag kunde klämma på den och tyckte den var lite för anonym för mig.
You know, jag sticker ju ut en del .. eller inte.. eller JO *mohaha*

Så nu kan jag sitta o glo film på min lila röda heting, ta feta bilder och njuta av musiken.
Aj löv!

Och till min kära chef... DU kan inte vara som du ska.. långt ifrån... så ge fan i att försöka sätta dig över mig.. du kommer INTE att lyckas...

HA!

FUCK MOTHERFUCKING SHIT FUCK

SÅ det så!


Kommentarer
Postat av: Zombie

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! =)



Det är kul med leksaker. ;)

2009-06-25 @ 10:50:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: finaste

Är den bra? Vad innehåller den osv? =)

2009-06-26 @ 18:57:04
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: P

aj löv it! Ja den är suvverän! Den har.. tja.. allt utom zenon blixt.. det är väl det ;)

2009-06-27 @ 18:34:24
Postat av: Anonym

HAHAHA det är inte sant siket sammanträffande. Snygg mobil jag har likadan ;)

2009-07-31 @ 15:26:57
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0