Jag är inte vettig nånstans

Ja som sagt.. här sitter jag och ser dum ut.
Tränat har jag inte gjort idag, det fixade man igår.

Har faktiskt vart ute o rännt nu sen i början av April. 3ggr i veckan med efterföljande situps - minst 200.
Och hör o häpna, jag har inte missat en gång.
MEN!!!!!!!
Jag har fan inte gått ner ett gram? Jag har snarare lagt på mig FEM ÄCKLIGA KILO sen förra sommarn.
Hur går det till??
Jag äter inte godis längre, jag dricker inte läsk, jag äter pizza MAX en gång i månaden, chips lika så.
Jag äter mycket mindre än vad jag gjort och regelbundet med.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?

Innan hade jag ämnesomsättning som en jävla häst, och nu som en gris.
Hur går det ihop?

Nåja, jag får väl växa ur huset, ni får lyfta ur mig med grävskopa och använda en sopkvast för att svabba mig under valkarna.. Härligt va?
Visst längtar ni?

Nu tror jag att jag ska gå och pilla mig mellan tårna lite medan jag brölar lite till Grey's!
Sen är det packtajm ;)

Vart ska jag undrar ni då?
Jo det ska jag tala om..
Jag ska på en välbehövlig semester och koppla bort allt vad jobbet heter, för nu är det bara för mycket.
Facket - Välkomna till dårhuset!

Fakkelifakk!

Kommentarer
Postat av: finaste

Muskler väger mer än fett.. SÅ nu vet du det =))

2009-06-04 @ 04:02:01
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

din bittra jävel, det kna vara så att du inte minskar i vikt för att du bildar muskler som väger betydligt mer än ditt lilla fett? Mät dig med måttband och se ;)

2009-06-04 @ 17:09:31
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: P

Men va fan! Jag har mätt med måttband! Och det är fan samma... bajsrövar ;)

2009-06-04 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0