Hemma!

Nu är man tillbaka och lämnar 39 grader värme, underbara människor bakom sig.
Och för vad!
Kalla bittra jävla lagomlandet Sverige!
Här där alla bara knyter näven i fickan, ler och ser dumma ut!
Här där man accepterar allt, misshandel, våldtäkter, rån och stölder men om man gör något mot staten DÅ JÄVLAR!
Då blire högsta straff med dryga böter och långa fängelsestraff!
Tänk den hemska människan laddade hem en film och LURADE staten på 100kr!
Usch o fy!
Vi burar in den fan eller bättre.. vi kräver dom på flera hundratalstusen kronor bara för att vi kan!

Här får man fan inte sticka ut, här ska man älska alla för det kan ju va synd om de som våldtar, mördar, stjäl och misshandlar... stackare!
Här får man inte göra sin röst hörd, onej, du ska vara lagom och du ska inte vara arbetslös eller sjuk för då är du inte piss värd, men om du tjänar pengar, ja då gör du det säkert svart och ska straffas!
Och hemska tanke om du skulle ha en åsikt som är tvärtemot andras!! USCH USCH! Lika bra vi låser in dig!

Nä vinner jag pengar flyr jag detta kommunistland till ett varmare behagligare samhälle...

Ja jag låter bitter och Ja jag spyr galla!
Men säg den som inte håller med mig då?
2/3 av Sveriges befolkning håller nog med, de som inte gör det är troligen de som lever på andras misär...

Fy fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0