Beslutsångest

Skulle köpa mig en telefon idag, men gick därfirån.. tomhänt.
Why?

BESLUTSÅNGEST!

Jag gick in med inställningen att jag skulle ha en svart telefon. För det är ju jag, RockerP, svart, har allt i svart, älskar svart. Har haft svarta mobiler i 3 år på raken.

MEN... den svarta var försenad... och hagalen som jag är vill jag inte vänta tills den kommer (en dryg vecka)...
SÅ jag börja titta på den röda? Men.. är den brudig? Är det jag? ARGH denna ångest... vill ju inte ångra mig...

Pratade med syster och hon gick på röd.. tillochmed gubben min tyckte röd... men ändå.. i dont know..

Så... nu får ni bestämma!!!
OCH NEJ jag ska inte ha den i silver ;)



SÅ! Bestäm åt mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVART

2009-06-16 @ 22:33:19
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Niklas C

...du e ju mer svart än röd, så ja tycker SVART

2009-06-17 @ 12:57:49
Postat av: P

Hehehe ni tycker som jag ;)

2009-06-17 @ 20:11:01
Postat av: Zombie

Rött kan vara snyggt,men då bör den vara mörkare =P.

2009-06-17 @ 22:51:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0