Semester

Ååååh va tiden går snabbt!!!

Snart en vecka av semestern POFF BÅÅTA!

Where the fakk did it go?

Idag har syster yster varit här och blivit en riktig blondie! Fan va jag e bra på det där med slingning alltså!
Konstigt nog misslyckas jag alltid på mig själv.

Här i söder är det klibbigt, klibbigt aset!
Mina lår sitter tokklistrade mot varandra och jag har vidhäftningsförmågan Allan till allt jag sätter mig på.
*Slllllllaaafs*

Urk.. är så äcklad av mig själv, I need a pool.
Och ett nytt jobb!
Tokletar nu under semestern, vill inte dit igen!
Det är ju själva faen att man inte kan koppla bort skiten ens under semestern.
Tänker jag inte på det på dagen så kan ni ge er fan på att jag drömmer om skiten... UÄKK!



Drömmer mig bort till Cypern.. det är ju nästan lika varmt här.
Måste bara ta mig en drink kl 10.00 varje dag och blåsa upp en pool i trädgården som jag kan plaska i.
O grek musik då självklart.. sen så :)

Dom e galna dom där grekcyprioterna *pekar uppåt*
Den skylten funderade jag på att rycka bort och ta med hem o sätta på bettan. Hade gjort sig fint där.
KUK993

Så vackert...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0