Onsdagkväll

Här sitter jag som en idiot som inte har något bättre för sig.

Snart två veckor till ända av semestern.. ångest ångest..
Försöker att fylla huvudet med annat skit. Det lyckas ibland

tex:

"åh Polly va gott"
"åh Polly va gott"
"åh Polly va gott"
"åh Polly va gott"

Ja jag har blivit sinnessjuk av den reklamen.. mer sinnessjuk då alltså. Inte för att jag är det annars.
Men ändå. Just in case.

Förresten... träd kan vara VÄLDIGT perversa.. bara se här.. det bara stod där o stod... Fyyy på sig trädet!



SNUUUUUUSK!

Imorrn ska jag ta o ringa facket.. inte presentera mig men säga "Hej, jag heter anonym och jag har lite att berätta om ett visst företag som jag jobbar på. Detta kan nog vara intressant för er att veta..."

Tex har vi inte fått någon löneförhöjning ALLS i år, vilket är lagstadgat (åtminstånde vad jag hört) dessutom står det i vårt avtal.
Vi får inte betalt för övertid
Vi förväntas arbeta på vår fritid, tex kvällar och helger (utan ersättning självklart)
Vi kränks dagligen av vår "ledning"
Vi belastas mer arbetsmässigt per person än vad 3-4 personer skulle ha som arbetsuppgifter SAMMANLAGT
Vi förväntas inte påverkas av "krisen" utan ska dra in MER pengar ändå
Vi får inte prata med varandra... har ni hört något så förbannat sinnessjukt??? Vaddå? Inte prata med varandra? Vem fan e han att försöka bestämma något sådant?
Vi får helt enkelt inte ventilera över hur dåligt vi mår med varandra för att han "vill inte höra att någon pratar vid kaffeapparaten".....

Vad ska man säga??

Imorgon skickar jag iväg en ansökan till ett annat jobb!
Håll tummarna :)






Kommentarer
Postat av: A

Vi har visst fått löneförhöjning i år? :O

2009-07-31 @ 22:54:16
Postat av: P

Ja den lilla jävla skvätten.. hrmf.. ett hån!!

2009-08-02 @ 01:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0