Influensa

Ja det kan ni ge er fan på.
Här sitter jag, mitt på semestern, som jag fått sjukskriva mig från.
För att:

Jag har åkt på INFLUENSA... mitt i sommaren!!!!
Jävla skit rent ut sagt!
Läkaren log och sa -" Ja det går mycket sånt nu"

Ja men tack! Va bra då! Kan jag få lite droger så jag mår lite bättre?
-Nä detta är virus så det är bara hem och ta lite panodil...

JIPPI!!!!!!!!!

Torsdag:Vaknar av att jag mår skumt, åker och handlar.. när jag kommer hem tokdäckar jag i soffan och har skitont i hela kroppen och halsen
Fredag:Vaknar vid 5 på morgonen av att jag inte kan svälja och har 38,5 i feber - Slutsats - Influensa
Lördag:Sover i stort sett ingenting, svamlar av febern, har groteskt ont i halsen som är som två ihoplimmade biljardbollar.
Söndag:Repris av lördag, och nu kommer snoret med...Härligt. Hostar som ett as men utan resultat. Skit/piss/röv torrhosta
Måndag:Halsen bättre, feber - JAPP, känner smak? NEJ, Allt smakar snor och jag fryser och svettas om vartannat. Öronen känns som att dom ska explodera och jag vill bara skruva av huvet och blåsa rent det med högtryckstvätten...

Ska bli spännande och se vad jag har för symptom imorgon.....


Kommentarer
Postat av: Zombie

Hu!

Är det inte "bara" en vanlig förkylning?



Eller en liten svininfluensa...oink,oink! ;)



2009-07-13 @ 16:16:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: P

Ha jo jag är ju ett svin så det kan det ju va ;)



Näpp det var förkylningsinfluensa enl fabror vit.

Och mina förkylningar varar inte så här jävla länge... 5 dagar nu.. bah!

2009-07-13 @ 22:45:38
Postat av: Zombie

Fasen å. =(

2009-07-14 @ 22:16:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: P

ÖÖööhh ja är fan inte frisk än! Nu har det slagit lock på vänsterörat!!! Hör min egen hjärna ;) HAHA!

2009-07-15 @ 12:04:40
Postat av: Zombie

HAHA!

Så blev det för mig innan jag blev dyngförkyld förut.Det lät riktigt skoj.

2009-07-15 @ 21:02:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: P

Gillar inte att höra mig tugga inifrån hjärnan...

2009-07-16 @ 18:06:29
Postat av: finaste

Svininfluensa it is =)

2009-07-19 @ 22:15:31
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: P

Som det svin ja e ;)

2009-07-20 @ 12:10:46
Postat av: finaste

Men se det positiva i det hela.. Bättre o va sjuk under semestern än o behöva sjukskriva sig efter semestern ;)



..ironi =)

2009-07-20 @ 22:45:29
URL: http://finastefin.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0