Mobbing!

Min syster mobbar mig ;) hon skriver hotfulla meddelande i min blogg om att jag ska antigen ta tag i mig själv eller lägga ner bloggverksamheten...

Hon är en ond liten sak.. but aj LÖV her anyways!
*flin*

Jag vet att du är här o snokar syster yster... Puss på dig!

Min andra egenförvärvade syster i Kramfors.. jag vet att du snokar här du med ;) Dina presenter är på gång *s*

Sen syster på landet... vet inte om du läser min blogg men om du gör det kan du hälsa till vår fyllebror grattis i efterskott :) Puss på er!!!!

Sådärja.. nu har jag varit duktig..

Allmänstatus:

Jag mår som en jävla röv kan jag säga!
Jobbet suger musten ur mig.. TOTALT!
Vissa element på jobbet är alldeles för ansträngande för att orka lyssna på eller respektera, och snart går man nog in i den beryktade väggen...
Jag sover knappt, och om jag somnar vaknar jag garanterat igen med panik över vad jag måste lösa på jobbet dagen efter, eller efter helgen.
Jag har börjat få en jäkla massa utslag (stress utslag skulle jag tro då jag aldrig varit typen som får mycket finnar etc)
Dessutom är jag bra mycket för gammal för att få finnar....så .. nu har jag sagt det med!!! hrmpf...

Summa summarum:

Jag har ångest helt enkelt!
Det ska inte kännas såhär när man ska jobba.. det är inte kul...
Hur man än gör så kan ni ge er fan på att det är fel på något sätt

Jag kan ta en massa skit... ett tag... sen så kommer det knäppa till och då är jag inte trevlig att vara i närheten av.
Jag hoppas verkligen det löser sig innan knäppen slår till...

Nu blev det jätte allvarligt här kände jag men man måste få lufta sig lite ibland.
känns faktiskt bättre då!

Soffan hägrar... ska nog ta en cider och försöka slappna av lite!
Kan behövas.. ni ser ju hur jag ser ut...



//P


Kommentarer
Postat av: Zombie

Busted!



Alla fina saker går väl i orange? ;)



Vännen lilla,du har snart jobb på min bordell,det vet du. :D



Pyzz!!!

2009-01-23 @ 22:16:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Sis

Aaaw va söt du e ;)

2009-01-24 @ 16:13:08
Postat av: "Syster på landet"

Hej syster! Visst e jag här och tjuvläser ibland. Ska hälsa honom när han har nyktrat till imon.;) Puss på dig!:*

2009-01-24 @ 21:36:32
Postat av: "Syster på landet"

Hej syster! Visst e jag här och tjuvläser ibland. Ska hälsa honom när han har nyktrat till imon;) Puss på dig:*

2009-01-24 @ 21:39:10
Postat av: Zombie

Hörru!

Jag ser allt dina Gessle-spår på min blogg.

Vågar du inte skriva ngt,eller funkar det inte? ;)

2009-01-24 @ 22:22:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Sis

Mohaha ja jag snokar för fullt.. skulle ju till o dricka lite.. då kan jag ju inte skriva ;)



Syster på landet.. haha.. så du anade att det va du :) PUSS På DIG!

2009-01-24 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0