SNÖÖÖÖÖ!!!

ÅÅåååh JUBEL

Ja, jag gillar inte vinter, men till jul och nyår måste det vara snö för att min julkänsla ska infinna sig.
Annars har det inte varit jul och hela min cykel blir rubbad, jag går och sjunger julsånger i juli och är allmänt förvirrad.

Så snälla, gör inte så mot mig iår, jag måste få fira jul på riktigt nu...
Och det är ju kallt nu och snön har legat en heeel dag.. PLIIIIIIIIIIIIIIIS!!!

*håller mina tummar så hårt att om jag tog i lite till skulle det komma oönskade ljud ur oönskade kroppsöppningar*

Tittar ut lite genom fönstret och får ett sånt där fånsmil på läpparna, så där lite lätt stört.
Så man inte vet på riktigt om jag är glad eller om det är dags att hämta tvångströjan...


*fnitter fnitter fnitter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0