Krax

Ja så låter jag, efter några dagars hård förkylning och lite Rammstein i bilen innan ;)

Alltså jag har inte kunnat sätta mig i lugn och ro och skriva här denna veckan!
Men jag kan säga som såhär, I'm damn proud of my balls!

HAHA!

Japp, jag lilla fröken snäll och beskedlig *hostbullshithost* har tagit mr tjur vid hornen.
Jag har förklarat på lugn och sansad nivå precis vad jag tyckte och tänkte om vissa specifika beteende.
Och vet ni? *ta i trä* Det verkade funka... Och jag fick sagt allt jag ville *om man bortser från viss namecalling och diverse gester med vissa fingrar och knytnävar*..

Nu ska jag inte ropa hej, men det har varit lugnt...
Och att jag gjorde det, istället för att sitta och ta och ta och ta och ta...
Min fot gjorde ett fett avtryck i golvet och jag stod *ok jag satt* upp för mina åsikter.

Nu är det bara att hoppas att lugnet håller i sig!
För då kan det vara ok ett tag till, tills nya möjligheter öppnas.

Varde krax och slitna stämband!



Kommentarer
Postat av: Zombie

Foten i golvet är en bra grej. =)



Men,hörru.Du måste fråga om lov,innan du lägger ut en bild på mig. ;)

2009-12-13 @ 10:59:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: P

Höhö :) men du är ju så söt där ;)

2009-12-13 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0