I´M BACK!

Japp, trodde ni inte va.

Jo imorgon börjar plågan igen.

Men först,

Nej jag fick inte sprutan i armhålan, jag fick FEM SPRUTOR IN I HANDFLATAN!!!

Nej jag fick ingen duk över armen, jag kunde SE HELA OPERATIONEN.
Gjorde jag det då? Nej, jag låg blek som ett lakan och stirrade in i väggen, där jag fick gubbarna på tavlan att göra obcena saker med varandra i mitt huvud (Ocsascan eller va fan det heter är bra grejer) medan jag lyssnade på "piercad i ollonet" i mina lurar.
Jag hörde dock när doktorn la snittet -scrrrrrrrrrraaaassssh.
Föreställ er kniv genom kartong... bluuuuööööörr!

Btw... I have a seeecret, and I won't tell you...

Mohaha!

Varde bajs!

Kommentarer
Postat av: Niklas C

meneeeee..... såååå kan du ju inte säga ju !!!

2009-12-08 @ 20:07:19
Postat av: P

Äh du vet ju redan ju =P tror gubben har skvallrat ;)

2009-12-09 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0