Stone cold crazy!

Ja den går på konstant repeat nu i bilen!
Hårt headbangande minst 30 min varje dag! Härligt!!!

Tänkte jag skulle informera om mitt piss:

Jag ska upp till en jävla mässa imorrn där jag ska stå och "prostituera" mig för kunderna som vår kära chef säger.
Där ska jag stå från kl 9 - 18 + 4 timmars resetid fram o tillbaka UTAN EN SPÄNN i restidsersättning osv.

Varför går jag då med på detta säger ni?
Jo, nu har skiten börjat rulla!
Facket är informerat och nu är det bara möte sen så.. så får vi se om de kan göra något åt skiten.
Skönt iaf att veta att man har dom i ryggen.

Iaf ska jag köra HELA VÄGEN UTAN mp3 SPELARE I BILEN!!!!
GAH!!!
Hur ska jag klara mig utan Metallica eller Maschine Head en hel dag? Värsta är nog att jag ska åka hem SJÄLV i bilen..
Tristess...

Ja ja... jag får väl fläta rövhåren eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0