Min fritid är gratis?

Verkar puckot tycka?
Ja men självklart jobbar jag en hel helg för att jag är så OTROLIGT tacksam över att få jobba för just dig!
Min fritid betyder ju ingenting och jag offrar gärna den för att du har bestämt det...
Betalt? NEEEJ självklart inte... det bjuder jag på!

Vilken tur att du berättade för mig att jag inte bestämde över MIN FRITID utan att det var DU som avgjorde vad jag gör/inte gör på min fritid och att DU avgör vad som är ett TUNGT VÄGANDE SKÄL till att jag inte ska medverka på en 4 dagars aktivitet som innefattar MIN FRITID OCH HELGLEDIGHET.
Ledighet? Vad är det?
Just det, det är då jag inte får betalt men ska jobba!

Tack för att du klargjorde det...

IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0