Ja jag vet!

Jag har inte uppdaterat på länge.
Jag är en hemsk människa.

Och vet ni vad? Jag är tydligen en jävla idiot oxå, sen är jag värdelös och gör inte mitt jobb.
Dessutom prioriterar jag min hälsa, det är ju totalt jävla vansinnigt och felprioriterat, och jobbet är ju viktigare eller hur!
Och om man inte säger hej till en person, som sitter med ryggen mot och pratar i telefon, är man jävligt respektlös!

Bara så ni vet!

Så för att avreagera min hemska personlighet bakade jag ett kukbröd!
Det ska jag bjuda på till mina arbetskamrater som jag inte respekterar då jag inte säger hej till "ledningen"...

Före:



Efter:Kuk ala moi


Han svullnade lite i ugnen men fick lite ådror och ett litet kissehål!
Sött!

Kommentarer
Postat av: finaste

Ja!!! IN MED DEN BARA!!! Hehe..



piss att du har det så skit på jobbet :(

2009-08-05 @ 19:03:40
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: P

Haha fin va :)



Ja det blir bara värre och värre,,,

2009-08-05 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0