WOW

Jag bloggar på en vardag...

Visst är ni förvånade visst?
Säg JA nu!!!

Iaf jag räknar timmarna tills jag får vara ledig i 4 hela dagar.
Har alla inplanderade.

Fredag:
Nagelfixning hos bästa T,  sedan bär det av utomlands, dvs Skåne, för inhandling av dass och kakel

Lördag:
Helkväll hos bror, ska fixa mat med söta kusin/brorson och vi har redan hela menyn planerad. Kommer bli så jävla mysigt! Innan på dagen ska jag hinna med att byta olja på min nya älskling och ta tag i rosten i a-stolpen OCH åka och införskaffa växtnäring, jord och fröer och börja med mitt grönsaks land :)

Söndag:
Ta det lugnt, sova, fixa med bilen, sova, fixa lite i trädgården, klippa buskar och slita upp alla rodedendron och kapa bort enarna... bläh! Ska kanske ta och åka till Elmia med.

Måndag:
Denna dag ska jag ta som det kommer, ingen onödig ansträngning, för dan efter ska man "dit" igen.. suck

Så man ska bara klara av morgondagen med sen är det freeeeeeeeeeeeeeeeeedom!
Dock lär jag ju få jobba över GRATIS som jag var tvungen till att göra idag, 1,5 timmars övertid idag. Helt obetalt för jag är ju en lat jävla parasit som försöker snylta till mig övertidsersättning genom att maska.....

Mer ord är överflödigt.

YOU FUCKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0