Ja jag vet...

Jag är så grymt dålig på det här med att hålla liv i en blogg.
Det är liksom inte min grej.

Jag skriver när jag känner för det och mina stackars läsare som jag säkert kan räkna på en halv hand blir lidande.
Stackar er..

Märkte ni ironin?

Inte?

Ajfan!

Jag har inte skrivit sen jag cyklade till jobbet och jag kan informera om att det har inte hänt igen.
Den smärtan i röven jag hade önskar man inte sin värsta fiende... eller.. jo kanske ;)

Men jag springer var och varannan dag, ska faktiskt ut om en liten stund och bränna lite fett.
För om 39 dagar, 15 timmar och 8 minuter sitter jag på ett plan till medelhavet och alkoholbufféer och dunka dunka!
Det var något jag kände att jag behövde unna mig för att få tankarna på något annat än "the dungeon".

Sen när man är tillbaka är det 2 arbetsveckor och sen semester igen.
Förhoppningsvis hittar jag ett annat jobb innan semestern är slut...

BTW... JA jag sökte till Idol och NEJ jag fick inte sjunga för juryn för det fanns en liten "wannabe" jury som gallrade det som skulle bli bra/dålig tv. Tydligen blev inte jag bra tv eller så hade dom fyllt dagskvoten för inte en jäkel kom vidare där på eftermiddagen.
Jaja, nu har jag gjort det iaf. Fick iaf sjunga med Monica Einarsson!!! (fame factory röstcoachen). En av de häftigaste grejer jag gjort. Stor eloge till henne, stor röst, underbar människa! Tack för hjälpen/tipsen och för att jag sjöng med hela magen när jag gick därifrån. Häftigt!!!

Jag har fått en ny hobby iaf.. min nya lilla bil.. Miss Smisk eller Fröken spank.. beroende på mitt humör.
I bilen finns mina maskotar Spank The Monkey och Red Devil med boxhandskar.

Detta projektet är min terapi och jag har ett jävla byggande framför mig.
I skrivande stund är bilen helt original och målsättningen är att till nästa sommar ha henne i utställningsskick :)

Så jag ska spara in på kläder och annat trams till mig och istället lägga mina surt förvärvade penningar i my femal lover Miss Spank! Titta, vilket perfekt namn. Måste nog ha en egendesignad reg skylt. Ms Spank! Så najs ;)



Kommentarer
Postat av: finaste

Var är bilderna? =)

2009-04-26 @ 16:13:01
Postat av: P

Men va fan dom är ju där

2009-04-26 @ 16:31:15
Postat av: Niklas C

Har kollat:

MSSPANK är ledigt !

2009-04-27 @ 09:15:29
URL: http://www.sverige.net
Postat av: P

2009-04-27 @ 19:18:27
Postat av: P

YES!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-27 @ 19:18:49
Postat av: P

Hmm kan ju faktiskt uppfattas miss pank.. iof så stämmer väl det mä haha

2009-04-27 @ 19:19:34
Postat av: Anonym

Haha!

spanky sis!

2009-05-09 @ 20:10:48
Postat av: P

Oh yeaH ;)

2009-05-10 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0